Veselý.info

Pivovary bodují!

Vzhledem ke stále se opakujícím horkým a extrémně suchým létům začaly některé české pivovary dodávat na trh speciální druhy piva. Ty se hlavně vyznačují podstatně  vyšší vlhkostí.

Chuck Norris

Slyší trávu nejen růst, ale on ji i růst vidí.

Drsňáček

Tak ty jsi si hřála na prsou hada. A kde jsi je vzala? Novák, Skoupý

Tak ty jsi si hřála na prsou hada. A kde jsi je vzala?
Novák, Skoupý

Anekdoty

Chlubí se kamarádka své přítelkyni v kavárně hotelu Mědínek: „Můj  psychoanalytik mne zbavil strachu ze sexu. Teď jsem to já, kdo si říká

dva tisíce za návštěvu.“

Mladá řidička porazí na přechodu muže, vyběhne z auta a utěšuje ho: „Jen klid, máme štěstí, tady hned naproti je pohotovost.“ Muž na to: „To máte pravdu, ale já jsem ten doktor, co v ní dneska slouží.“

Manžel vyčítá manželce, že nestojí za nic, neumí vařit, moc utrácí
a v posteli taky nestojí za nic. Za čtrnáct dní přijde domů a v posteli jeho žena s jeho kamarádem. Manžel se rozčílí, co to má znamenat, a ona: „Nic, jenom jsem si vyžádala druhý názor.“

Jede Čech na dovolenou k moři. Při rybaření chytne zlatou rybku, ona klasicky – když ji pustí splní mu tři přání. Muž se zamyslí a říká: „Tak já si přeju, aby to moře bylo plný piva.“ Stalo se, rybka se ptá na dvě další přání,  a on spokojeně: „Mně stačí už jen jedno přání – ještě tři lahváče na ráno.“

Starý Mc Intosch se zlobí na synka: „Tvůj praděda pil ten čaj, můj otec pil ten čaj, já ho piju celý život, ale mladému pánovi se zdá ten sáček už moc vylouhovaný!“

Dva přátelé bydlí vedle sebe
v paneláku. Druhý den povídá jeden druhému: „Člověče, vy jste včera večer s manželkou vyváděli! Ani jsme nemohli usnout.“ Kamarád na to: „Tak teď jsi mi předvedl, jak vznikají drby. Já totiž včera vůbec nebyl doma.“

Životem zklamaný muž se rozhodne, že spáchá sebevraždu skokem z okna svého panelákového bytu. Vyskočí
a počítá si patra: „Osm, sedm, šest, pět, čtyři, pět, šest, sedm… Sakra, někde se mi chytly kšandy!“

Trocha poezie

ságo – saxofon

štěbenec – klarinet

Humor mezi paragrafy

Žalovaný Rudolf H. nemá přesnější evidenci svých dluhů, a proto žádá
o lhůtu dvou měsíců, ve které si
o svých dluzích pro sebe i pro soud udělá přehled.

Průměrný plat se mi zdá dost vysoký, čert ví, jak ho v účtárně vypočítali, určitě tam není nikdo s citem pro čtyři alimenty a slušné společenské vyžití se ženskejma.

Pane prokurátore, doufám, že mu ten soud dopadne dobře, aby se vrátil včas, ještě než budeme zabíjet, protože prase je už akorát. Držíme mu palce, i když je to lump.

Antonína J. jsem zahlédl před kapotou v poslední chvíli, zvládat nic nešlo, padal mi tam z lípy včetně léčivého květu.

Bezpečnostní opatření proti mrazu bylo včas řádně provedeno, a tak se nelze divit, že to zase jako vloni popraskalo.

Kotel vybuchl nečekaně, ani dle klasifikace jsem nemohl tomuto zabránit, byl jsem s přinášeným pivem teprve na schodech ke kotelně.

Fotbalový rozhodčí Vlastimil S. byl uznán tři týdny práce neschopným na následky neuznání gólu.

Zaručené super info

Kutná Hora

Vdova po jednom z „bítlsáků“ Johnu Lennonovi, japonka Yoko Ono, hodlá ve městě stříbra koupit přímo v centru dům. Když ho prý viděla na internetu, nadšeně zvolala:“ No, to je ono!“

Kolín

Dosud zcela neznámý pachatel odcizil z kolínského bytu Mileny K. tři a půl tisíce prezervativů. Okradená v tu dobu pracovala mimo byt.

Čáslav

Vzhledem k rostoucí ekonomice je na trhu práce nedostatek dělnických profesí, ale i řídících kádrů a manažerů. Proto nyní otevřela v tomto Žižkově městě agentura Direktor s.r.o. školicí středisko s šestiměsíčními kurzy pro ředitele z povolání.

Mini test Ratajský

a. muzeum a infocentrum

b. mauzoleum

c. hotel Hilton

Odpovědi posílejte na e-mail: dobryinfo@centrum.cz. Vylosovaný pilný čtenář Dobrýho infa dostane rodinné vstupné do tohoto zajímavého historického objektu.

Poslední věta před smrtí

Brzdy jsou hotové, jdu je vyzkoušet.